Ilona en Jeroen in Zuid-Amerika

Galapagos

Welkom in de dierentuin...

Reacties

Reacties

virginie roeloff

wat een video, ik heb er geen woorden voor, zoveel moois en boeiends, tja er is nog wel meer dan hier in rotterdam, ik heb weeeeer genoten, nog even, veel plezier en goeie reis verder

Henriëtte

Wat een natuur! Zo vertederend, met als hoogtepunt de paringsdans op die gekozen muziek! Mooi hoor jongens, wat jullie daar allemaal zien vergeet je nooit meer! En dan nu .....jullie foto s bekijken! Liefs!

Mariken

Ik wil ook een vogel met blauwe voeten! Meeuwen zijn saai. Bizar mooi Pipo's. Goed dat jullie dit voor het einde hebben bewaard. Of komen jullie niet meer terug? Zou ik mij ook kunnen voorstellen. Te mooi dit allemaal. Liefs M.

Schorrie

Holy smackers ! Saved the best for last, volgens mij !! Wat een coole en gekke vogels :) en wat een mooie witte stranden...zucht ! Ben al maanden jaloers, wordt tijd dat jullie weer eens terugkomen, haha.
maar geniet er dan nog maar even van :) XX

Hein

Super mooie foto's! En je kan je langzaam weer gaan verheugen op het uitzicht op het Haagse bos. Ook niet mis! Geniet er van!

Marjon & Hans

Fantastische film! Veel bekende plaatjes. Succes met wennen aan thuiszijn.

Susan

Schitterend! Die muziek is nu ook hier aanbeland, en een enkele krab komt me ook bekend voor. ;-) Maar verder: uniek! Ik vermaak me de komende dagen met de andere filmpjes. Gaat lukken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!