Ilona en Jeroen in Zuid-Amerika

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Op dit reislog zullen we tijdens onze reis in Zuid-Amerika regelmatig verhalen en foto's plaatsen zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van onze avonturen en ervaringen tijdens de reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn geweest!

We hopen dat jullie onze reislog leuk gaan vinden en veel zullen bezoeken. En we vinden het natuurlijk ook erg leuk om van jullie te horen hoe het met jullie gaat!

Groetjes,

Ilona en Jeroen

Mariken

Heel veel plezier lieve (Ploon en Jeroen)!

Corine

Superleuk, zo'n blog, ik zal het vaak lezen! Heel veel plezier allebei en Iloon, nu nog even gefeliciteerd met je verjaardag!
kus C

Henriëtte

Lieve Iloon en Jeroen,

Heel veel plezier, Pelle en ik gaan jullie met veel nieuwschierigheid volgen!
X

Iefke

Ha Ilona en Jeroen!!
Heel veel plezier, doe voorzichtig en geniet ervan!

Veel liefs,

Iefke (vanuit een zonnig Dahab: waar overigens wel zwerfkatten zijn maar gelukkig geen revolutie)

Emma

Lieve Iloon en Jeroen,

Heel veel plezier op de reis van jullie leven! Geniet ervan en ik ga jullie blog zeker lezen!!

Liefs Emma

Tim & Kevin

Globetrotters!

We zullen een glas heffen op jullie mooie reis en liften natuurlijk graag digitaal mee. We zien uit naar jullie verhalen en foto's!

Liefs,
Tim & Kevin

Arno en Anneke

Lieve Ilona en Jeroen,
Heel veel reisplezier en we zullen jullie volgen op de blog! Geniet van jullie mooie spannende reis.
xxx papa en mama

virginie

de kop is er af, geniet!

Martijn

Hallo allebei,

Waarschijnlijk zijn jullie al uitgebreid aan het genieten nu. Heel veel plezier daar en we zien de berichten wel verschijnen!

PS> begreep ik nou dat Kim & Koen in jullie huis verblijven? Die ken ik wel ! :-)

Chantal

Hey Zus en Schoonbroer!

Alles goed daar? Heel veel plezier de komende maanden en vergeet niet te genieten van al dat moois dat jullie gaan zien!

x tal

Esther

He Iloon en Jeroen,

Wel dingen posten he, of zijn jullie Nederland al vergeten.......Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier samen!!!!!

Trip naar Gambia is ook geboekt. Twee weken klinkt echt te schraal in vergelijking met 4,5 maand. Ja zus, ben stiekem jaloers;) Nee ben echt heel blij voor jullie.

xxx es

Hein

Mooie foto's hoor! Jeroen, heb je je vullingen al gevoeld bij het duiken?

Veel plezier daar!

Mike en Yvonne

Hallo Jeroen en Ilona, Mike en Yvonne hier uit Leiden. Wij zouden jullie nog een foto sturen van de Condor. Helaas kan ik jullie emailadres niet meer van het briefje lezen. Helemaal verbleekt door de zon. Zou je deze nogmaals kunnen sturen naar yvjes@hotmail.com? Groetjes!