Ilona en Jeroen in Zuid-Amerika

Bolivia

Reacties

Reacties

Madicken

Echt indrukwekkend dat landschap! Hoe gaat het met de stank ;) hebben jullie alles kunnen schoonboenen? En alles in vloeiend spaans? Nou geniet! De tijd gaat snel, ik ben over 2 weken weer bij moeders. Erg raar.. Dat ik na een jaar weg ga.. Komt goed;)

Looij

Waw, wat een prachtige natuur. Ik wil ook naar Bolivia.
En errug grappig foto's. GEniet er van. En Jeroen, niet stressen over de optimale route/planning, je heb maaaanden de tijd. Bye!

Chantal

hey zuster en schoonbroer,

Wat een geweldig filmpje weer. Is echt veel leuker dan 'gewoon' foto's kijken. Bolivia ziet er prachtig uit, is dus zeker een bezoekje waard.

En nog steeds geen ruzie, wie had dat gedacht ;)
Genietze en we skypen snel!

x

Cin

Jullie hebben je niet verveeld daar op die zoutvlakte!!
Leuke kiekjes!

henriette

Hai Iloon en Jeroen!
Wat een mooie mensen toch die Bolivianen.
Echt cool die trip met de jeep.
Gekke gewaarwording lijkt mij de zoutvlakte.
Ik kan zien dat jullie aan het genieten zijn, fijn!!

Dikke x

Bas

Ziet er super uit!!
Ben benieuwd of Lama net zo lekker is als Lomo? Die fles was vast niet comfortabel van binnen. Veel plezier in de jungle. Hoop dat de luiaards jullie genoeg tijd geven om een foto te maken. :-)

gr.

Sandra

Hey IB-tje en Jeroen,
Wat een leuk filmpje! Ziet er allemaal goed uit! Geniet er nog maar van, je mist hier niets!
XX
Sannie

Martijn Morren

Goed hoor die filmpjes... en goede muziek ook. Jullie hebben een hele handy montagestudio op zak, of kan dat allemaal op deze site?

Ik word er stil van. Wat doen wij nog hier in Voorburg?? Tijd voor een 'ticket to the tropics'!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!